FANDOM

Vincent Vladislaw Argost
Vincent Vladislav Argost
400966.jpg
Informacje
Pochodzenie Himalaje
Wiek Nieznany
Rasa Kryptyda-Yeti
Płeć Mężczyzna
Wygląd fizyczny
Kolor włosów Białe
Kolor oczu Zielono żółte
Relacje
Sprzymierzeńcy Munya
Gryzłak
Naga
Wrogowie Rodzina Sobotów
Moce i zdolności
Umiejętności Kontrolowanie kryptyd
Sprzęt Płaszcz
Szczegóły
Zawód Kryptozoolog
Archeolog
Przestępca
Głosu użyczył(a) Stefan Knothe (PL)
Corey Burton (USA)
Pierwsze pojawienie Kamień Kura: część 1
Ostatnie pojawienie T.G.I.S.
Aktualny status Nie żyje

V. V. Argost (właściwie Vincent Vladislaw Argost)

Argost był Yetim, który miał ponadprzeciętną siłę niż zwykli ludzie. Po wskrzeszeniu zwiększyła się ona, a moce Anty-Kura pozostały, przez co może kontrolować kryptydy. Po mutacji zyskał także skrzydła, umożliwiające latanie, a także głowę smoka na ręce, przez co może ziać ogniem.

Argost jest skrupulatnym mistrzem planowania i manipulacji. Wielokrotnie używa podstępów na swoich wrogach. Ponadto rozwinął szereg planów, które miały być wykonane w ciągu miesiąca od śmierci, aby przywrócić życie. Argost jest także bezwzględnym psychopatą rozkoszującym się śmiercią innych. Jego ostatecznym celem jest przejęcie mocy Kura i dominacja nad światem.

Argost przez długi czas prowadził w telewizji show "Dziwny świat" i był długoterminowym wrogiem tajemniczych naukowców, jak i rodziny Sobotów. Trzy lata przed śmiercią, Argost domyślił się, że może ponieść klęskę w bitwie z Zakiem, więc dostarczył plany budowy maszyny umożliwiającej wskrzeszenie go. Jego obawy przeistoczyły się w realny świat, ponieważ podczas walki próbował wchłonąć uprawnienia Kura, przez co jego Anty-Kur połączył się z Kurem, zabijając go.

T.G.I.S Edytuj

Trzy lata później doktorowi Animo udało się wskrzesić Argosta, ale ten potrzebował coraz więcej energii życiowej do utrzymania swojego nowego ciała. Razem z armiąfrankenkryptyd próbował zabić Zaka, ale nie wiedział, że Sobotowie współpracują z Benem i Rookiem, przez co został pokonany, uwalniając wszystkie pojmane energie życiowe i odzyskując swoją starą postać. Na końcu odcinka został aresztowany przez hydraulików.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki