FANDOM

Drew Sobota – żona Doca i matka Zaka Soboty, kryptozoolog, a także naukowiec, która wraz z małżonkiem odnalazła Kamienia Kura.

Biografia

Wkrótce.

Wygląd fizyczny

Drew jest szczupłą, wysportowaną kobietą o jasnej karnacji. Ma długie, białe włosy oraz czarne oczy. W przeszłości posiadała nieco krótsze włosy[1].

Drew nosi czarno-pomarańczowy kombinezon i pomarańczowym pas z białą klamrą. Ma na sobie także czarne buty sięgające ud, a także pomarańczowe rękawiczki do łokci. Na plecach często nosi brunatną pochwę, w której znajduje się Tybetański miecz ognia, będący jej podstawową bronią w walce.

W przeszłości, w trakcie wyprawy poszukiwawczej dotyczącej kamienia Kura, kobieta nosiła jasnopomarańczową podkoszulkę, kremową koszulę, żółte spodnie i jasnoszare buty[1].

W czasie trudnych warunków pogodowych, Drew zakłada pomarańczową kurtkę z kapturem i białymi elementami[2]. Jej strój wizytowy składa się z obcisłej czarnej sukienki, czarnych obcasów i złotej biżuterii. Gdy wraz z Dociem wychodziła na kolację, na jej twarzy pojawił się makijaż, składający się z czerwonej szminki i ciemnego cienia do powiek, a włosy spięte były w kucyk[3]. Podczas pogrzebu Van Rooka, Drew nosiła czarną sukienkę, ciemne rajstopy, czarne szpilki i rękawiczki[4].

W odcinku „Na szczęście jest sobota”, Drew ma niebieskie oczy, pomarańczową szminkę na ustach, pomarańczowy cień do powiek oraz pomarańczowe kolczyki, a jej włosy spięte są w kucyk. Tak jak reszta jej rodziny, kobieta nosi pomarańczowo-czarny kombinezon z żółtym symbolem „S” na piersi[5].

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Zdolności

Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Tajemniczy Sobotowie

Sezon 1

Sezon 2

Ben 10: Omniverse

Komiksy

Gry

Gry wideo

Gry online

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Brandon Sawyer (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (3 października 2008). „Kamień Kura: część 1”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 1.
  2. Adam Beechen (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (17 października 2008). „Jaskinie na wyspie Ellefa Rignesa”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 4.
  3. Eddie Guzelian (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (24 października 2008). „Zgadnij kto będzie obiadem”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 5.
  4. Brandon Sawyer (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (30 stycznia 2010). „Wojna kryptyd”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 2. Odcinek 10.
  5. Joelle Sellner (scenariusz) & Christopher Berkeley (reżyseria). (4 października 2013). „Na szczęście jest sobota”. Ben 10: Omniverse. Sezon 3. Odcinek 4.

Zobacz też

VE TAJEMNICZY SOBOTOWIE
Drew Saturday
Drew Sobota