FANDOM

Salomon „Doc” Sobota – mąż Drew i ojciec Zaka Soboty, kryptozoolog, a także naukowiec i wynalazca odpowiedzialny za odnalezienie wraz z małżonką Kamienia Kura.

Biografia

Wkrótce.

Wygląd fizyczny

Doc jest wysokim, czarnoskórym mężczyzną o barczystej budowie ciała. W przeszłości miał krótkie, czarne włosy i czarne oczy, jednak po walce z Tsul 'Kalu, mężczyzna stracił wzrok w prawym oku, które stało się jasnoniebieskie, a nad nim pojawiła się blizna. W trakcie pojedynku z kryptydą, Doc zyskał także biały pas na środku włosów, który powstał poprzez uderzenie pioruna[1].

Doc nosi czarny kombinezon z pomarańczową kamizelką i pomarańczowym pasem z białą klamrą oraz kieszeniami. Ma na sobie także pomarańczowe buty sięgające kolan, a także pomarańczowe rękawice, w które wbudowana została kryptypedia. W trakcie walki, naukowiec zakłada na prawą dłoń rękawicę bojową – cybernetycznie usprawnioną rękawice, która wzmacnia jego siłę oraz umożliwia mu strzelać energią, ogniem oraz zamrażać.

W przeszłości, w trakcie wyprawy poszukiwawczej dotyczącej kamienia Kura, mężczyzna nosił żółtą koszulę, jasnoszare spodnie, czarne wysokie buty oraz ciemnopomarańczową chustę na szyi[2].

W czasie trudnych warunków pogodowych, Doc zakłada pomarańczową kurtkę z kapturem i białymi elementami[3]. Jego strój wizytowy składa się z ciemnoszarego garnituru oraz białej koszuli i czarnych półbutów[4].

W odcinku „Na szczęście jest sobota”, Doc ma pomarańczowe oczy i nieco dłuższe włosy. Tak jak reszta jego rodziny, naukowiec nosi pomarańczowo-czarny kombinezon z żółtym symbolem „S” na piersi[5].

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Zdolności

Wkrótce.

Wyposażenie

Bronie

Inne wyposażenie

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Tajemniczy Sobotowie

Sezon 1

Sezon 2

Ben 10: Omniverse

Komiksy

Gry

Gry wideo

Gry online

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Galeria

Przypisy

  1. Todd Garfield (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (19 grudnia 2009). „Powrót Tsul 'Kalu”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 2. Odcinek 6.
  2. Brandon Sawyer (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (3 października 2008). „Kamień Kura: część 1”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 1.
  3. Adam Beechen (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (17 października 2008). „Jaskinie na wyspie Ellefa Rignesa”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 4.
  4. Eddie Guzelian (scenariusz) & Scott Jeralds (reżyseria). (24 października 2008). „Zgadnij kto będzie obiadem”. Tajemniczy Sobotowie. Sezon 1. Odcinek 5.
  5. Joelle Sellner (scenariusz) & Christopher Berkeley (reżyseria). (4 października 2013). „Na szczęście jest sobota”. Ben 10: Omniverse. Sezon 3. Odcinek 4.

Zobacz też

VE TAJEMNICZY SOBOTOWIE
Doc Saturday
Doc Sobota